Skip navigation

Reaktywcja forum znów się nie co przeciąga. Jak informowałem nowy chwiejny termin ponownego uruchomienia forum wypadał na dziś dzień tj. piątek. Zabrakło bardzo niewiele, aby termin został dotrzymany. Jednak dopiero dzisiaj serwer fizycznie był już u nas dostępny. Nie udało się zainstalować na nim wszystkich potrzebnych serwisów oraz oprogramowania. Prace zostaną wznowione dopiero po weekendzie tj. w poniedziałek. Zatem uruchomienie forum powinno być możliwe we wtorek. Przykro mi, tak samo jak Wam, uzbroimy się jednak jeszcze w ciut cierpliwości. Jak tylko forum zostanie ponownie aktywowane, udostępnie Wam na pocieszenie nową bete komunikatora AQQ, z rozmowami głosowymi.

Pozdrawiam,
Daniel Zaborowski (Oconnel)

10 Comments

  1. Czyżby to była nowa forma komunikacji z użytkownikami czy tylko… forma zastępcza, zamiast forum ?

  2. mam jedno pytanie, od kiedy istnieje aqq 2.0? na aqq 1~~ mialem 30 range, co daje 600 dni stazu w sieci aqq… a jak wszedlem w aqq 2.0 mam dopiero 21 dni… a Ty masz 2200~?

  3. Jesli trzeba bedzie pomoc to chetnie pomoge. Znam sie na WWW :]

  4. Sporo czasu minęło, więc mam nadzieję (nie ja jeden), że czas ten został dobrze spożytkowany i forum ruszy sprawne a beta będzie porządnie dopracowana. Przy okazji czas na wielokrotnie zapowiadane dopracowanie wtyczek chyba też w końcu znalazłeś? :>

    I tak na koniec: aby nowe forum przyniosło nam nową jakość AQQ, które ponownie zacznie być tworze przy aktywnym współudziale jego użytkowników…

  5. A nie mógłbyś wrzucić po prostu bety na http://www.aqq.eu? A wraz z powrotem forum pozgłaszamy błędy itp. Akurat weekend wystarczyłby na wyłapanie wszystkich błędów, które potem miałbyś ładnie wypunktowane na forum…

  6. czekamy cierpliwie 🙂
    Pozdrawiam!

  7. Blog mam nadzieję, że nie upadnie zaraz po reaktywacji forum 😉 Bardzo dobry pomysł z uruchomieniem. Betę można by udostępnić przed pojawieniem się forum jak wspomniał(a) Mi2. Szybciej wyłapano by błędy. Swoją drogą jest sens słania raportów jeszcze o błędach z wersji 53? W ramach pocieszenia fajnie byłoby podpracować wtyczki 😉 Tylko, że wszystkie błędy zgłoszone zniknęły… Ale taki playerek do AQQ Radio przez weekend by można zrobić 😉
    Jakby nie było czekam niecierpliwie na reaktywacje forum i niech będzie lepsze (mimo iż ciut niewiary we mnie).
    Pozdrawiam.

  8. Za bloga wielki plus 😉 Każdy będzie wiedział nad czym akurat pracujesz – o ile takową informację podasz – wiadomo na blogu prościej będzie znaleźć niż np. na forum.

    @Killer
    Osobiście myślę, że blog zostanie, bo jaki miałby on cel trwania kilka dni?
    Jednak to tylko moje przypuszczenie 😉

  9. A czy można poznać powód padu forum?
    Ciekawi mnie również długi czas jego powrotu – forum instaluje się w parę minut.. czyżby cała maszyna poszła do piachu?


Skomentuj

