Skip navigation

Prawdopodobnie jeszcze jutro i być może pojutrze zajmie mi wprowadzanie ostatecznych szlifów wstępnej wersji AQQ 2.2. Zostanie ona w pierwszym rzędzie rozesłana tylko do kilku beta testerów. Ci natomiast, będą mieli trochę czasu aby sprawdzić czy nie przegapiłem jakiś większych uchybień. Później nastąpi fala ewentualnych poprawek, po czym wersja zostanie wystawiona dla wszystkich zainteresowanych na naszym internetowym forum. W trzeciej fazie, powstanie dzięki temu ostateczna wersja beta dostępna już całkowicie publicznie (czyli będzie do pobrania przez aktualizator AQQ oraz ze strony WWW). Powoli zatem wychodzimy z dołka. Na pewno zostaniecie poinformowani, gdy będą następować po sobie wspomniane trzy fazy testów (testy wew., testy na forum, publiczne).

Trzymajcie zatem kciuki 🙂

15 Comments

  1. skoro do kilku to znaczy, że ja się (zapewne) nie załapię.
    Ciesze się, że w końcu zaczyna się coś dziać.
    Pracuj pracuj, aby później mieć wolne 😛

  2. Wytrwałości życzę i nie nadużywaj kawy, bo później boli 😛

  3. Drogi Danielu (Oconnel), czy ja jako zwykły użytkownik forum aqq mógłbym mógłbym zaliczyć się do pierwszych beta testów? Z przyjemnością powykrywałbym błędy w AQQ i zgłosił je. Ja już nieraz informowałem na forum o wykrytych przeze mnie błędach. Tylko niestety, po jakimś czasie forum całkowicie zostało zmodernizowane i usunięto niektóre posty, lub po prostu tematy stare wygasły.

    Mój nick na forum to: szpon

    • Nie Ty jeden chciałbyś dostać nową betę 😛 Ustaw się w kolejce, i cierpliwie czekaj, a na pewno ją dostaniesz – kiedy, nie wiem, ale dostać ją powinieneś 😉 Ja tam mogę i poczekać, chociażby i na nową stabilną, mi się nie śpieszy ;]

  4. Wchodźcie dalej autorowi w D…. żeby tylko dostać betę. Poczekajcie cierpliwie jak prawdziwe neodzieci na prezent

    • A ty, widze, wielki szacunek żywisz do dupy Oconnela, skoro użyłeś do jej opisania wielkiej litery…

        • usagiaddict
        • Posted Luty 17, 2010 at 13:37
        • Permalink

        win x)

  5. No to czekamy cierpliwie Danielu na beta testy 🙂

  6. ciekawe które osoby będą miało dostęp jako pierwsze..

    • Co to za różnica kto będzie tym pierwszym ??
      Ta wersja nie będzie miała niczego nowego, będzie zapewne posiadała mniejszą funkcjonalność niż obecna beta, nie będą poprawione błędy.
      Nie rozumiem tych starań do bycia pierwszym, skoro nie będzie w tym niczego ciekawego.

        • Rafal560
        • Posted Luty 17, 2010 at 20:37
        • Permalink

        No wiesz, niektórzy chcą się czuć wyróżnieni, a po za tym numerek 2.2 będzie ładniej wyglądał w screenach, gdzie wszyscy będą się pytać „A skąd on ma tą wersje?” „Ja teśśś chciem taką!!!11” 😉

  7. Ja myslę że ta beta będzie gorsza niż poprzednia czy wersja stabilna, więc nie widzę tu sensu wchodzenia w tyłek OC..Napewno bedzie miała wiecej błedów i będzie bardziej okrojona to po co te podniecanie się kto pierwszy ją bedzie mieć…Ja mam problem z zamykaniem i musze zamykac AQ przez ALT + CTRL+ DEL i boje się tej bety bo dobrze wiem ze ten problem nie bedzie rozwiązany i dłuuuuuugo go nie rozwiąze OC…i czasami mam myśli by dac sobie spokój z AQQ bo jest dziurawy jak ser szwajcarski :-/

  8. Czekam na betę i mam nadzieję, że bug z wstawianiem jakichś magicznych znaczków HTML zostanie naprawiony… przed 2012.

    I jestem ciekaw zmian, które nastąpiły. Ale nie spieszy mi się. Bo wszystko mi działa na razie.

  9. Czekam z niecierpliwością i nadzieją na dalszy rozwój Aqq.
    Trzymam za ten projekt kciuki i kibicuje z całego serca.

    Aqq niech będzie z nami 😉 Pozdrawiam

  10. I got this web page from my friend who informed me on the topic of this
    website and now this time I am visiting this website and
    reading very informative articles or reviews at this time.


Skomentuj

