Skip navigation

Przełożyłem wydanie wewnętrznej bety o 48 godzin. Niestety stwierdziłem, że obecny build ma wciąż jeszcze sporo braków. A beta-testerzy nie muszą mnie o nich  informować, bo sam je doskonale widzę. Jak tylko uzyskam satysfakcjonujący mnie build od razu przekaże go do wewnętrznych testów. Obecnie niestety zauważyłem spore problemy przy obsłudze awatarów, nadal są braki w SDK, i przypomniały o sobie kiedyś to już poprawione błędy (przepełnienie bufora XML, błędne informacje przy rozłączaniu z serwerem, czy brak timeout-u przy rejestracji nowego użytkownika). Nie dam rady tego wszystkiego już dzisiaj zrobić. Ale zrobię co tylko w mojej mocy aby beta-testerzy dostali w miarę dobrze działający build na najbliższy weekend do testów. A po weekendzie wystawię pewnie betę na forum AQQ. Jeszcze raz najmocniej przepraszam za drobne opóźnienie, ale te błędy muszę poprawić tak czy siak.

6 Comments

  1. o super 🙂 Może wreszcie awatary zostaną poprawione 😀

  2. Najważniejsze jest to, że masz chęć wszystko uzupełnić w miarę możliwości 🙂 Cieszy mnie to, że nie zapomniałeś o SDK 🙂 Z niecierpliwością czekam na jakaś wersję do po testowania.

  3. Trudno było tego nie przewidzieć.

  4. Tak, tych błędów będzie mnóstwo, buglista na forum będzie znów przepełniona..

  5. po weekendzie to w pon. ma byc…

  6. Hooah!


Skomentuj

